OVER KEEPHUB / PLATFORM OVERVIEW
Keephub: vereenvoudig jouw medewerkerscommunicatie
Welkom
Al twee decennia helpen wij retail en klanten om hun medewerkers gerichte communicatie en -betrokkenheid te verbeteren. In 2020 zijn wij Keephub geworden (voorheen Retail InTouch). De naamsverandering is een logische ontwikkeling waarmee wij onderstrepen dat we het beste geïntegreerde, one-stop medewerkersplatform aan het worden zijn - en ook onze groei naar nieuwe sectoren buiten retail.
We luisteren, leren en verbeteren
In 2020 hebben wij uitgebreid met onze klanten en prospects gesproken om nog beter te begrijpen wat men verwacht van een medewerkerscommunicatie-platform. Jullie vertelden ons:
- Functionaliteiten die ‘Nice to know’ (betrokkenheid) en ‘Need to know’ (essentiële informatie) content en instructies goed begeleiden.
- Een tool die als 1 oplossing gekoppeld is en die kan worden gebruikt vanaf ieder apparaat.
- Flexibel in merkuitstraling; zowel in Keephub stijl of een eigen naam en identiteit
- Vertrouwen in implementatie en continue support
- Hulp bij content creatie wanneer eigen middelen beperkt zijn
- Helemaal veilig
• Functionality that allows for 'Nice to know' (engaging) and 'Need to know' (business essential) content / instructional guidance
• A unifying tool in one solution that can be accessed anywhere on any device
• Flexible in terms of branding: either Keephub or a client's own name and identity
• Trust in implementation and ongoing support
• Ongoing help to create engaging content when client resources are limited
• Completely secure
Gedreven door passie
We zijn even gepassioneerd over het motiveren van jullie medewerkers als jij dat bent. Waarom we dit gedaan hebben? Om passie om te zetten in productiviteit bouwen we aan een community van gelijkgestemden (en soms juist dwarsdenkers) om ons te helpen het beter te doen.
Samen realiseren we ons doel om medewerkerscommunicatie te vereenvoudigen wat winst voor iedereen betekent: medewerkers, klanten en het bedrijf. Doe met ons mee!
Ook weten we hoe belangrijk interne communicatie voor onze klanten is tijdens crisissen en grote veranderingen. Lees meer over hoe Keephub kan bijdragen in een tijd van transitie.
The app
We’re super proud that XX% of our client employees regularly use the app on their smartphone. This makes the app an ideal way to stay in touch in what’s a rapidly changing world. Not only can you share tasking and operational updates, but you can inspire and engage your teams to become your very best brand advocates.
Use the app for:
-
Training videos – Training on the go wherever you are
-
Schedule – Overview of your working hours
-
Chat – Fixed chat groups on store and management level
-
News – Interact with the latest news and fun on your phone
-
Store competition – To make the store run as well as possible, and to improve stores structurally by increasing the motivation of the employees
The portal
The Keephub Portal is accessible through desk and laptops, tablets and existing pay points / cash registers.
A ‘smart’ structure allows store managers private access to a day-to-day dashboard with store revenue, task management and even weather forecasts. The portal can also provide insights into the performance of other stores/outlets in the business – for example retail outlets in the same region – allowing a valuable comparison.
Succesverhalen
We beseffen ons dat het laatste dat je wilt weer een nieuw communicatiekanaal is. Daarom hebben wij Keephub zo ontwikkeld en gebouwd dat het een gekoppeld platform is waar je bijna al je interne communicatieprocessen in kan samenbrengen.