ONZE KLANTEN / HOSPITALITY

Breng hospitality samen

Klaar voor jouw klanten?

Tijdens de Corona pandemie heeft de hospitality sector harde klappen gekregen. De constante veranderende maatregelen, wijzigende sluitingstijden en naleving van de regels ten behoeve van de veiligheid voor personeel en klant is een dagtaak geworden.
Daarom kiezen veel horeca-ondernemingen er nu voor om hun medewerkerscommunicatie-processen en trajecten aan te passen. Wat er ook gebeurt met Covid-19 ons netwerk geeft aan dat de veranderingen blijvend zijn en dat flexibele interne communicatie topprioriteit is. 

Ready for your customers

Tablet 2

8 manieren hoe Keephub hospitality kan helpen

 

1. Snelle communicatie over nieuwe gezondheids- en veiligheidsmaatregelen

2. Efficiënte personeelsplanning: plannen, wijzigen en communiceren

3. Checklisten om te verzekeren dat locaties klaar zijn voor opening

4. Instructievideo's om mogelijk complexe handelingen te communiceren - bijvoorbeeld QR-code check-ins voor klanten en online menu downloads

5. Bouwen aan de teamspirit als het zwaar wordt

6. Snelle menu-wijzigingen inclusief veranderingen in prijs en promoties

7. Updates van management direct bij iedere medewerker

8. Gecontroleerd delen van ideeën en uitdagingen voor een betere klantbeleving (en natuurlijk ook een betere personeelsbeleving)

Costa coffee new
Ontmoet de experts: Hoe Costa in de UK groter is geworden dan Starbucks

Costa consistensie

Marktleider worden is niet makkelijk, zeker niet in een zwaar competitieve markt als die van koffietenten.

Costa, onderdeel van The Whitbread Group, hebben zichzelf dit doel gesteld. Niet zo cool als de zelfstandige koffietentjes en niet zo groots als Starbucks, het merk wilde marktaandeel winnen door constant kwaliteit te bieden met een enorme dosis gastvrijheid. Personeelstrainingen maken of kraken deze ambitie. Lees de tips van insiders hoe Costa de marktleider in de UK is geworden.

Hoe verschillende functies Keephub gebruiken

Hospitality oval 1
Hospitality / Regio Manager

Een one-stop-platform betekent dat regio- en clustermanagers niet langer zo veel tijd hoeven te besteden aan reizen van locatie naar locatie. Iedereen kan op de hoogte zijn met individuele dashboards.

Hospitality oval 2
Hospitality / Operations manager

Dingen veranderen snel in de hospitality. De noodzaak om beknopte, consistente instructiecommunicatie te leveren aan grote groepen werknemers kan worden aangepakt met één enkel platform.

Hospitality oval 3
Hospitality / Training manager

Om eten en drinken aantrekkelijk en consistent te maken, is de juiste training nodig en dit kan via video en vele andere formaten worden aangeboden.

Hospitality oval 1
Hospitality / Area Manager

A one-stop platform means area and cluster managers no longer have to spend so much time traveling from unit to unit. Everyone can be aligned with individual area dashboards.

 

Hospitality oval 2
Hospitality / Ops manager

Things change quickly in hospitality. The need to deliver concise, consistent instructional communication to large groups of employees can be addressed with a single platform.

 

Hospitality oval 3
Hospitality / Training manager

Making food and drink appealing and consistent needs first class training and this can be delivered via video and many other formats.

Interesse?

Book a demo

Laten we contact houden

Onze community helpt elkaar te verbeteren.
Keephub is in samenwerking met onze klanten ontwikkeld.

Social icons-05

Social icons-06

Social icons-08

Social icons-05

Social icons-06

 

Social icons-08

Social icons-07